film från jon olsson invitational!!!

Känns härligt att nerladdningen hängde sig när det var 3min och 35sec kvar...

fan vilken film!Wester ägde skiten ur alla andra,var det en sw backflip i han föörsta hopp?
Skön backflip av jon och oscar sherlin var väldigt bra!
Men lite för mycket effecter i filmen,men den var skitbra!

Yeees! Nu lyckades ja ladda ner filmen, men synd bara att den inte funkade..=(

Grymt bra, kul med en film från Jon Olsson Invitational!
Men, som sagt... Lite för mycket special effecter!

vet ej hur lång tid de tog men de var länge :P:P haha... fast ja har 100MB/sek...
Grym film endå!
Ha en bra sommar!

Kul att ¨ni tyckte om den, jag gjorde egentligen bara en film till Wester men jag hade material med de andra åkarna också så jag klippte den här ganska fört. Anledningen till förseningen var att datorn lagga första gången jag hade gjort den och jag hade inte sparat, då var det inte så kul att börja om:

n00ber

Den var på 280 mbs det va kanske därför det tog lång tid...

3 min här också :P
men har redan kollat den...för typ 3 timmar sen :P.fett skön film

ni vet inte det här, men sammy carlson är så förrbannat bra så det är sjukt. synd att han inte var med mer.

nu e den klar!! ne då det tog 2 tim!!!29mb/sek SUGER HÅRT fast filmen va bra

är väl ok för o va am antar jag.. switch backflipen samt några andra shots i jacobs del är dock inte på honom, utan Rory Bushfield.

kul att nerladdningstiden kommenteras mer än innehållet i filmen som är det viktiga, fy fan! Filmen är som de flesta filmer med skidinnehåll småtrevlig.

Haha, fy fan vilket facit på hur man INTE ska använda effekter. Annars var åkningen ganska trevlig.

nej, inte det heller, jacob körde med gula scott byxor, samt en vinröd scott jacka (även en brun hoody med svart scottlinne utanpå), rory åkte däremot med neongula oakley byxor av nästa års modell, samt en brun oakley jacka.. känner mig som värsta nörden nu, haha, men kände att jag var tvungen att förklara :P, outfitsen ser dock rätt lika ut på avstånd, det kan jag hålla med om.

kung film, tyckte inte alls att det var för mkt special effekter, vart ju bara grymmare.

nån som vet vad den andra låten i filmen heter ?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp