alwaysCrash sa:hur filmar du skärmen?
va heter programmet?
Nu vill vi verkligen vetaEwasx sa:vilket program filmar du skärmen med?
Jag har typ camstudio men kvallan suger ju häst på filmen sen??
man gör backflip å trycker på fRydell_Himself sa:hur gör man truckdriver/spread eagle saken
ok..carl_d sa:man gör backflip å trycker på fRydell_Himself sa:hur gör man truckdriver/spread eagle saken
ja vafan äre för skit? ja fattar ingenting ? hur fan filmar man, de står ju bara watch videos typ , faaaaaaaaaaaaan , screw meHjalle_S sa:Haha, ska du skicka massa tanks till fraps.com? Fan vad snopna dom ska bli.
stäng av dom dåVEhrling sa:Sjukt Störigt Med Alla Texter Som Kommer Up Mitt I Skärmen!
gå in på gameoptions och slå av tutrial skiten så slipper du domalwaysCrash sa:stäng av dom dåVEhrling sa:Sjukt Störigt Med Alla Texter Som Kommer Up Mitt I Skärmen!![]()
nixOhm1e sa:måste ju typ vara registrerad !? för att kunna använda Fraps
håller medKevinHolmbom sa:mhm håller med Waster tkr det är snyggare och roligare att titta på nått som är möjligt och inte typ rodeo flip 2160 !
för att du har noobdatorOhm1e sa:Hurru deespin ,. vaför laggar alla klipp för mejj så OTROLIGT?
btw Fetfilm! ;D
jag har kvaliten på sämsta för att det inte ska lagga när jag filmar..BigAir sa:Deespin, din grafik är helt sämst jämfört med din.
Orka samma spår överallt :S
mm undrar ja också..Kvarre sa:Vet nån _VART_ man kan ladda ner FreakOut ???