H
hHarlaut
Guest
[FILM] Freak Out
tycker jiberish är roligare..:P
Jibberish = gangster?hHarlaut sa:tycker jiberish är roligare..:P
när man kommit imål kan man trycka replay så åket går i repris med de olika vinklarnaJagGillarSkidor sa:blir de så många olika vinklar när man spelar
t. ex att de först är bakom gubben innan kicken å i luften e de nerifrån??
nejJagGillarSkidor sa:blir de så många olika vinklar när man spelar
Det är på replayen det blir så. De flesta filmar med fraps under replay för att få coola vinklarJagGillarSkidor sa:blir de så många olika vinklar när man spelar
som fan, har häkat bandana på min jibberishgubbeEwasx sa:Jibberish = gangster?hHarlaut sa:tycker jiberish är roligare..:P
okejEwasx sa:Det är på replayen det blir så. De flesta filmar med fraps under replay för att få coola vinklarJagGillarSkidor sa:blir de så många olika vinklar när man spelar
ja å!! mer gangsta dåmarer sa:som fan, har häkat bandana på min jibberishgubbeEwasx sa:Jibberish = gangster?hHarlaut sa:tycker jiberish är roligare..:P
enklast är väl att söka på google typ "freak out.....torrent"hHarlaut sa:mm undrar ja också..Kvarre sa:Vet nån _VART_ man kan ladda ner FreakOut ???
http://www.fz.se/filer/?id=2445hHarlaut sa:mm undrar ja också..Kvarre sa:Vet nån _VART_ man kan ladda ner FreakOut ???
fraps kanske!?...Ewasx sa:alwaysCrash sa:hur filmar du skärmen?
va heter programmet?Nu vill vi verkligen vetaEwasx sa:vilket program filmar du skärmen med?
Jag har typ camstudio men kvallan suger ju häst på filmen sen??