Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
[FILM] "går det att göra en seriös studsfilm?"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="petter-e" data-source="post: 319164" data-attributes="member: 71687"><p>Självklart är det så, men jag andvänder final cut pro. Det är ingen ursäkt men jag vet inte riktigt vilken "kategori" jag ska spara den i? wmw, iPod, det finns allt möjligt. Vad blir bra? Plus att filefront gör en liten video som visas på sidan. Sen kan du ladda ner den hela om du vill. Men den du sätt är absolut inte 800mb snarare 80mb kanske...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="petter-e, post: 319164, member: 71687"] Självklart är det så, men jag andvänder final cut pro. Det är ingen ursäkt men jag vet inte riktigt vilken "kategori" jag ska spara den i? wmw, iPod, det finns allt möjligt. Vad blir bra? Plus att filefront gör en liten video som visas på sidan. Sen kan du ladda ner den hela om du vill. Men den du sätt är absolut inte 800mb snarare 80mb kanske... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
[FILM] "går det att göra en seriös studsfilm?"
Tillbaka
Topp