[film] här fick man tydligen inte skata

HenkeR

Ny medlem
obs; ja har inget med filmerna att göra, hittade dom på youtube

hittade en till ^^

Senast ändrad:
hahahahaha!! det finns folk till allting ju!
det är så sjukt kul att tjäfta med arga kärringar å gubbar ibland!

stickhärifrån, galen fööörsvinn härifråån

Men ta med dig din mamma och pappa

EDIT:

där har ni mer

Senast redigerad av en moderator:
hahaaa de e från östersund, ja vet vart hon bor haha

de finns mera filmer från hon...

Senast ändrad:
hahahaha, vi har oxå ett sånt spott i skell där de blir ett jävla liv om man är där å skatar lr åker inlines lr cyklar lr nått.

hahahaha! vilken jävla kärring, hatar sånna
att snuten sen kom gjorde hela filmen ännu roligare, men vafan ni har ju rätt å anmäla henne för misshandel

Senast ändrad:
haha, ja va ska man säga.. hon kunde väl berätta varför ni inte fick åka där, konstig gammal förvirrad tant.

haha fan va kul ^^ hon hettade till riktigt ordentligt där ett tag när hon försökte putta på er:P typiskt penssionärer, deras liv har blivit så tråkigt sedan dom slutade jobba...
tyckte att hon blev jävligt lugn när polisen kom xD

Haha de där filmerna är så jävla fula:D jag å en kompios va där i går och kollade, men utan brädor:P

haha roligaste jag sett på länge! Men vafan grabbarna är ju pinsamma, dom går ju därifrån och blir nästan nerknuffade av en tant??

Då jag uppnått en ganska hög grad av erfarenhet så vet jag att säckiga kläder och bakåtvända kepsar brukat få damer att tända till å det grövsta, trots att de har varken klimakteriebesvär, bulle i ugnen eller andra hormonrubbningar att skylla på. Mitt tips blir därför att klämma på hennes ömma punkter.

Leta fram farfars gamla myggjagare, köp en slimmad kostym på myrorna och sätt en ros i hatten. Ge er sedan ut och skata på samma plats. När (om) hon kommer ut ska ni sköta snacket lite elegantare. Istället för att säga saker som

"men va fan, rör mig inte" eller
"hon är gaaalen"

så ska ni öva in glosor som "hoppas att tant inte tar skada" eller
"tant behöver inte ta i så hon spräcker livstycket"

se henne i ögonen och tala civiliserat så lovar jag att känslan från hennes ungdoms vår kommer att komma tillbaka. Vem vet, hon kanske tillåmed bjuder upp till lite jitterbugg?!

HAHAHA! vilken jävla diskussion! pensionärer är ju så jävla bittra! inte alla, men många!

Tillbaka
Topp