FILM Hby ski team 08/09: Fantastic Five!

Grym skidglädje och en hel del bra åkning! Sjukt najs att slänga in den fantastiskt värdelösa låten med basic element!

very very najs! skitbra åkning. o grym redigering också! lägg upp den på filefront eller nåt sånt vettja, så kan man ha rullen på ipoden typ

riktigt bra skön film, man blev sugen på att åka och softa med polare. precis så en skidfilm ska va.

hahaha jag har bara kollar 4 min in men fy fan vad roligt det är! jag skrattar hela tiden!:D

Det är så mycket HBY det bara kan bli! Lööve it!

Kul också att se dom stora utvecklingarna som t.ex: Layers på ojamäe, lilla Joel åker som en gud, HBY kör widescreen..

Det som är mycket roligt att se som inte förändras allt för mycket (och borde inte göra det heller) är Tommys underbara åkning!! Detta är en tung man på skidor och det syns mycket väl!!:D

Haha! fyfan vilken skön film! Bra filmat och redigerat också, bra musikval. Lite egendomliga övergångar här och där bara men roligt som fan att titta på!

Jag blev så sugen på att åka skidor så det finns inte!!
riktigt bra film. som alltid ;D

Skulle vara kul om ni fixa så man kan ladda hem den och ha den på ipoden som någon där uppe skrev! :D

haha grym åkarglädje! man blir riktigt sugen på att åka!
bra jobbat!

aendrew sa:
very very najs! skitbra åkning. o grym redigering också! lägg upp den på filefront eller nåt sånt vettja, så kan man ha rullen på ipoden typ
Klicka på vimeologgan längst ner till höger på filmklippet, då kommer du vidare till originalsidan och längst ner till höger går det att tanka filmen i 10 dagar.

Andy_Ojamae sa:
aendrew sa:
Klicka på vimeologgan längst ner till höger på filmklippet, då kommer du vidare till originalsidan och längst ner till höger går det att tanka filmen i 10 dagar.
åh det ska jag också göra:)

Sjuk åkning! Olof Molin är så jäävla smooth! och ojamäe körde ju på som fan, daniel jönsson är ju även han sjukt talangfull! Jag hade klarat mej utan basic element låten på slutet dock :) blev sjukt sugen på vinter nu!

Hörde jag någon som dissade Basic Element? Vem va det? VEM VA DET SOM SA?

Kul att ni gillar den :D

Sjuk jävla åkning. fii faan!

Filmen tyckte jag var riktigt bra men inget slår nog förra årets film, som jag tyckte var en riktig 10 poängare. men bra att ni kämpar vidare! Fint.

Tillbaka
Topp