Film ifrån Fernie, Canada

Det där såg inte så dumt ut. Skön musik till och allt. Bra!

Enda felet var att båda fötterna satt fast på samma planka. :o)

Snuskigt schysst snö måste jag säga! =)

Kanske ingen rodeo 540 direkt, men det var trevligt att se på ändå, eller mja, man blir ju så sugen så på det sättet var det ju inte bra =)

tja.. tänk vad man kan göra med dagens teknik och lite ljud.
grymmt shysst puder måste jag säga.. måste man åka ända till Canada för att få så skön åkning, utan att folk efter 10 minuter från det att liftarna öppnat kört upp all lössnö som finns.. vilket oftast brukar vara fallet i la France..

yeah känner igen mej som fan, va där i januari, både i Fernie och i westcastle...
Känns skönt att bli påmind om det man varit med om, min videokamera ballade ur å dog så det blev inte så mycket film för mej ...

Vadå, är det inte bättre än så i Fernie? Jag tyckte att det såg uppåkt ut, inte speciellt brant och dåligt väder hade ni prickat in också. Det kan inte legat mer än 2dm fluff i filmen. Ska man behöva åka ända till Canada för sånt?

Roligt att ni gjort en film dock.

/R

Skojig film... Flackåkning med uppkört pow... Grabbar grabbar.. Elda upp brädorna, tjacka ett par Sugadaddys och dra till Cham för lite grym åkning!

Follow The Leader
/CD

YYYEEEAAA! snyggt!
Minnena kommer tillbaka. Snuttarna måste vara från den dagen vi cat-skiade med tanke på champagnepudret...eller? Jag har en del film men har inte red. det än. Jag mailar dig mina bilder från den veckan, eller en länk..

Hälsa grabbarna!
/Henrik

Hej

trevligt med en rulle, var själv där några veckor i början på Februari. Vi åkte runt lite och fick en hel del puder! Har lagt upp lite bilder på

www.conzignus.se/kanadabillder.htm

Patrick

Håller på att lägga upp lite bilder och beskrivningar på min resa till fernie och mount baker. finns på http://www.stupbrant.com
Om de hade uppåkt, så kanske det beror på att jag hann förre och åkte upp pudret ). Eller så gjorde de som vi filmade och tog kort först när den bästa snön var uppåkt.

Tillbaka
Topp