[Film] lite klipp från den snöfattiga säsongen ;D

kingig film tror jag såg er i väsjö :) , rasvis allt från "backen" är från väsjöbacken =)

JEA, as cleeeeant som vanligt!

Props... skoj redigerat av perlan å schlyter som grym kameraman

i digged

Senast ändrad:
e ni från lidingö med tanke på att ni var och railade handrailen på ropsten? Sett er i vässjöbacken också.

e ni från lidingö med tanke på att ni var och railade handrailen på ropsten? Sett er i vässjöbacken också.

en fråga. kan ni hoppa eller? såg ut att finnas ett fint hopp och ni hoppar inge. och sen kör ni på en stock. mem men. kul film. klåpare

bya-jibbarn sa:
en fråga. kan ni hoppa eller? såg ut att finnas ett fint hopp och ni hoppar inge. och sen kör ni på en stock. mem men. kul film. klåpare
Klart vi kan hoppa men det där var ju från första helgen i backen, jag själv var ju nyopererad o resten va väl inte så taggade på o hoppa + att hoppet var rätt kasst.

nej vi kan inget o vi älskar stockar eller jag kan bara prat för mig själv jag brukar stå i kön till hoppet och när det är min tur så kör jag bara förbi för ja vågar inte hoppa tänk om man ramlar och rails är ju ännu läskigare där hugger det o hackar hela tiin så nu vågar man ju inte det heller

Jag själv var ju nyopererad o resten va väl inte så taggade på o hoppa + att hoppet var rätt kasst.

Får man fråga varför?

Nice film annars.

henning2 sa:
Jag själv var ju nyopererad o resten va väl inte så taggade på o hoppa + att hoppet var rätt kasst.

Får man fråga varför?

Nice film annars.
har inget korsband i knät men fixade bort lite lösa broskbitar osv, därav min kassa åkning denna säsong, höhö skönt att man kan skylla på knät :)

den var faktiskt en av de bästa amatörfilmerna jag har sätt.
kul att se lite åkning från väsjö oxå:)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp