[film] No1-Productions (trailer)

Tycker att filmen var bra... Lite dålig kvalité kanske men inget att hänga upp sig på.
En del snygga tricks och fint redigerat.

låten i den första filmen...den va mindre bra. Men annars va filmen bra go stil. Andra filmen, den va bra men jobbit när de spolades tillbaks å höll på.. annars va den bra.

den andra var ju sjukt dåligt redigerad. åkningen var helt okej, men helt sjukt dålg redigering.

"stick it clean" WHAT!?

tycker ni slösar bort schysst åkning med sämst filmning och urkass redigering. bra åkt som sagt, men det andra får ni nog ta och förbättra. blir tråkigt att se på med den redigeringen och filmningen. skaffa ett stativ om ni är ostabila på händerna, tänk ut vinklarna lite mera då ni ska filma, känns lite som att ni bara åkt ner till hoppet dragit fram kameran och sen filmat. redigeringen, ni kan ju tänka lite mera på tajming till musiken. gör en hel del ska jag säga.

bra åkning som sagt.

fred

/S

precis lärt dig hur man gör när man spolar tillbaka och kör det i repris?
nae men den va rätt skön. gött me lite Jedi Mind Tricks oxå:)

jag vet att min edit är jobbig för jag tycker precis lika som ni . bara att jag hade typ just fått vegas och lärt mig alla effekter så jag använde mycket effekter och sånt . hela filmen blir nog bättre för jag har blivit bättre på att redigera .

Tillbaka
Topp