FILM: noob railfilm.

ST90

Medlem
yeah som topic lyder, första gången vi står på rails osv.. blev lite iaf, bara låta dissarna hagla nu boys! yes, peace.

För er som inte orkar läsa eftertexterna, låten är: Promoe - Freedom Fighters

Senast ändrad:
*Tog bort mitt onda förslag*

tyckte inte att det kändes snällt mot dom när dom gjort sin första film och allt, och ändå var dom ganska duktiga..

:)

Senast redigerad av en moderator:
haha yep fett me lök. snön finns i norrland, boden mer exakt. men kom inte hit, varning på att ni dör av tristess och backarna suger.

najs edit o bra åkning..

men dock tror ja inte ett smack på att man drar 450 on första gången man kör, tror faktiskt att ni åkt förut.

alwaysCrash det tror inte jag heller, så vad yrar du om? du kanske såg nån annan film, för i den här lägger ingen 450 on. däremot 270.

fred

Bra filmat ur många vinklar och bra redigerat blev tokig i eran film på grund av det, men ni borde ha bättre ljus och inte ta med saker som man ändå inte ser. Skitbra redigerat fortsätt så :)

aye, jo det är lite mörkt här och där, en del är redigering (som såg bättre ut i högre upplösning och i vegas, latheten tog över så orkade inte fixa). Sen är det filmat på kvällen också. Sen om "kameramannen" som du kallar det, i större delen av klippen chansade vi med vart vi filmade, vi hade ingenting att titta i. jag vet inte vad det kallas, men det som man bara sätter ena ögat mot hade vi glömt på ett annat ställe så yeah.. men men.

gjorde ni railen själva? skulle vara roligt att veta vad du hade för matrial. skulle vilja göra en sån jag med :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp