Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
tror fortfarande att det är du, tyvärr :O hehehenning2 sa:Haha, vaddå owned?Coke sa:haha henning blev owned,marer sa:sjukt kliint skulle jag tro, + att han skulle landa med en nosemanual
han är sjukt clean, det sista klippet är så förbannat grymt
det går liksom inte ens göra tricket, vem blev ''owned'' nu?
tony hawk spelade man typ bara för att kunna låsa upp mullen filmerna,hehe :PStenman sa:här ser man en som bara spelat tony hawk o inte kan nå andra skejtare förutom mulllen. bra fint
Men haha asså det går inte göra tricket !marer sa:tror fortfarande att det är du, tyvärr :O hehehenning2 sa:Haha, vaddå owned?Coke sa:haha henning blev owned,
han är sjukt clean, det sista klippet är så förbannat grymt
tony hawk spelade man typ bara för att kunna låsa upp mullen filmerna,hehe :PStenman sa:här ser man en som bara spelat tony hawk o inte kan nå andra skejtare förutom mulllen. bra fint
upp med nån fetare film så får vi se![]()
de e bara göra switch 360i halfpipe så landar man framåt.henning2 sa:Men haha asså det går inte göra tricket !marer sa:tror fortfarande att det är du, tyvärr :O hehehenning2 sa:Haha, vaddå owned?
upp med nån fetare film så får vi se![]()
Det är typ som du ska köra switch 360 men landa framåt !![]()
hehe, jag kan inte käfta emot eftersom jag har noll koll på skate :Ohenning2 sa:Jag sa inte att rodney mullen skulle göra bs 180 i en halfpipe !
jag kommer annars från värmland + att huddinge är en förort som inte hör till sthlm..henning2 sa:Tyst din 08, försök inte knäcka mig nu.LeoC sa:de e bara göra switch 360i halfpipe så landar man framåt.henning2 sa:Men haha asså det går inte göra tricket !
Det är typ som du ska köra switch 360 men landa framåt !![]()
okej han kanske är ganska grym men det är ju mycket coolare att typ flippa långa trappor o såntRastavibrationer sa:Haha, nån som är avundsjuk.eggil sa:men allvarligt rodney mullen är ju grymt töntig med sin j*vla pogo och skit, palla honom
Rodney är förövrigt en sjuk brädåkare