Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
[Film] Studsmatta - 07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="straightlinegunde11" data-source="post: 326778" data-attributes="member: 61215"><p>Den sämsta filmen ja sett om jag ska vara ärlig... allt var dåligt filmningen,redigeringen,hoppningen,kvaliten,musiken, ja presic allt .. har aldrig sett nå sämre.. min 5åriga bror äger dig hårt han kan iaf 5a och gör cleanare frontflips än dig..gå ut och träna in lite nya trick,filma från olika vinklar,lär dig redigera i movimaker,ta bort skyddsnätet,bättre musik gärna musik som passar till hoppningen.. och redigera efter musiken :D så kommer det bli jätte bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="straightlinegunde11, post: 326778, member: 61215"] Den sämsta filmen ja sett om jag ska vara ärlig... allt var dåligt filmningen,redigeringen,hoppningen,kvaliten,musiken, ja presic allt .. har aldrig sett nå sämre.. min 5åriga bror äger dig hårt han kan iaf 5a och gör cleanare frontflips än dig..gå ut och träna in lite nya trick,filma från olika vinklar,lär dig redigera i movimaker,ta bort skyddsnätet,bättre musik gärna musik som passar till hoppningen.. och redigera efter musiken :D så kommer det bli jätte bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
[Film] Studsmatta - 07
Tillbaka
Topp