Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
[Film] Studsmatta - 07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Th0masberg" data-source="post: 327057" data-attributes="member: 63696"><p>jag tkr det är tråkigt då man kollar på allas komentarer. t.ex "den sög darins balle"... hur kul tror du det är för en 10-åring att få höra ngt sånnt. iställe för att skriva så kan säga vad man tkr han ska göra bättre och så. ni kan ju tänka er själv då ni var 10 år och ville blir bra på ngt sen säger någon älder person att man är värdelös, man blir ju inte peppad precis, och man får absolut inte bättre inställning.</p><p></p><p>själv tkr jag låten var ok, redigering var kanske inte i toppklass men det är sånnt man blir bättre på, samma sak som med hoppning, man måste öva för att blir bra...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Th0masberg, post: 327057, member: 63696"] jag tkr det är tråkigt då man kollar på allas komentarer. t.ex "den sög darins balle"... hur kul tror du det är för en 10-åring att få höra ngt sånnt. iställe för att skriva så kan säga vad man tkr han ska göra bättre och så. ni kan ju tänka er själv då ni var 10 år och ville blir bra på ngt sen säger någon älder person att man är värdelös, man blir ju inte peppad precis, och man får absolut inte bättre inställning. själv tkr jag låten var ok, redigering var kanske inte i toppklass men det är sånnt man blir bättre på, samma sak som med hoppning, man måste öva för att blir bra... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
[Film] Studsmatta - 07
Tillbaka
Topp