Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Film: studsmatta av ski_for_life
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 169435" data-attributes="member: 53337"><p>hahah den va minst 100 ggr bättre än den förra:D.. de va bara 2 saker jag störde mej på!.. de första är den helt onädoga slowmotionen efter att du gjort ett trick.. de är typ 6 sekunder bara hoppning i slowmotion efter varje klipp.. detta blir sjukt drygt å titta på å det gör filmen seeg:D.. sen va de de att du filma me widescreen..:S.. det fattar jag inte varför.. aja.. jävligt schyssta spins!.. diggar bio 7an å d-spin 7an hååååååårt!!</p><p></p><p>keep up the good work!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 169435, member: 53337"] hahah den va minst 100 ggr bättre än den förra:D.. de va bara 2 saker jag störde mej på!.. de första är den helt onädoga slowmotionen efter att du gjort ett trick.. de är typ 6 sekunder bara hoppning i slowmotion efter varje klipp.. detta blir sjukt drygt å titta på å det gör filmen seeg:D.. sen va de de att du filma me widescreen..:S.. det fattar jag inte varför.. aja.. jävligt schyssta spins!.. diggar bio 7an å d-spin 7an hååååååårt!! keep up the good work! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Film: studsmatta av ski_for_life
Tillbaka
Topp