Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
[FILM] Studsmatta. Cork 720?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MedlemJapaner" data-source="post: 299783" data-attributes="member: 46389"><p>inte fan är det en cork iaf, mer bio isof. JAg skulle sagt biospin 900.</p><p></p><p>Cork och inverterad. vad har du fått det ifrån. en cork 720 är en inverterad 720. inverterat är när man lägger in nån slags "volt" i snurren. (hacka inte på mej jag vet att man aldrig är uppochner i en cork 720 så det är ingen volt men jag hittade inget annats ord.)</p><p></p><p>Om du kastar dej bakåt/sidan så blir det cork</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MedlemJapaner, post: 299783, member: 46389"] inte fan är det en cork iaf, mer bio isof. JAg skulle sagt biospin 900. Cork och inverterad. vad har du fått det ifrån. en cork 720 är en inverterad 720. inverterat är när man lägger in nån slags "volt" i snurren. (hacka inte på mej jag vet att man aldrig är uppochner i en cork 720 så det är ingen volt men jag hittade inget annats ord.) Om du kastar dej bakåt/sidan så blir det cork [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
[FILM] Studsmatta. Cork 720?
Tillbaka
Topp