Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
[Film] Studsmatta skeberg
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="superunknown" data-source="post: 348979" data-attributes="member: 61590"><p>undrar först och främst varför du filmade första delen av filmen med en stor buske/gren/träd/kvist mitt i vägen? sen var de kass kvalitet och vinkelbyte var de inte allt för ofta. hoppningen var inte häller bra, låg höjd och okontrolerad hoppning utan grabbar:/</p><p>redigeringen är verkligen sämst, du har ju inte klippt något? kul att se när det inte händer något i 10sek och när du hoppar runt utan att göra något:/</p><p></p><p>gör tvärtemot allt jag skrev ovanför så blir det nog rätt bra</p><p></p><p>det här är ingen diss utan en fråga, varför lägga upp?</p><p></p><p>de kommer upp såna här filmer hela tiden, ni borde väll förstå att istortsett alla kommer skriva att den är dålig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superunknown, post: 348979, member: 61590"] undrar först och främst varför du filmade första delen av filmen med en stor buske/gren/träd/kvist mitt i vägen? sen var de kass kvalitet och vinkelbyte var de inte allt för ofta. hoppningen var inte häller bra, låg höjd och okontrolerad hoppning utan grabbar:/ redigeringen är verkligen sämst, du har ju inte klippt något? kul att se när det inte händer något i 10sek och när du hoppar runt utan att göra något:/ gör tvärtemot allt jag skrev ovanför så blir det nog rätt bra det här är ingen diss utan en fråga, varför lägga upp? de kommer upp såna här filmer hela tiden, ni borde väll förstå att istortsett alla kommer skriva att den är dålig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
[Film] Studsmatta skeberg
Tillbaka
Topp