[Film] The Wannabees

paffare

Medlem
[Film] The Wannabees
Här kommer våran film från sässongen 06/07 den har inte varit så serriöst filmat, utan vi har mera slängt upp kameran och kört. Inget stativ i backen. Det blir ändring nästa år;)

Åkare:

Paffare: Jag, Anton L
Charpentier: Emil
Avillberg: Anton V

Kontruktiv kritik tack!

http://files.filefront.com//;7562051;

Senast ändrad:
[Film] The Wannabees
Bra film.. verkar som ni har kul. Öva lite på stilen bara.. Spiken 360 är inte så snyggt. Men det kommer.. Lycka till

[Film] The Wannabees
Det är väll ändå ingen screaming seaman grab där i början ungefär det är ju typ en stel duffy ser ingen leg cross? annars var den bra filmat osv ; >

[Film] The Wannabees
hah trodde kritiken skulle vara helt åt andra hållet :) ! det är kul o se :)
kanske har freeride en liten shysst gnista kvar mot oss nybörjare :)

jo adam det är det men man ser itne pga dålig kvall :)

Senast ändrad:
[Film] The Wannabees
Så dålig kvalité är det inte så jag inte ser att det inte är en Screaming Seaman.
Det är ingen Screamin ;> annars är allt nice som jag sa tidigare

[Film] The Wannabees
Nej, det är ingen screaming seaman:P det var jag som var lite utråkad vid datorn:P Fake så klart, men nästa år så;)

[Film] The Wannabees
bra film. fast slutet förstörde lite, hela bloopersavsnittet dög inte riktigt; det förstörde känslan i filmen! men jävligt bra annars:)

[Film] The Wannabees
jävligt kul att kolla att kolla på mest för att ja är ungefär lika bra som er men brukar dock andvända mig mer av grabs och ta mer fart när ja hoppar :P.

[Film] The Wannabees
Payback sa:
jävligt kul att kolla att kolla på mest för att ja är ungefär lika bra som er men brukar dock andvända mig mer av grabs och ta mer fart när ja hoppar :P.
Jojo, men det är ju inte så lätt... med tanke på att jag började jibba lite mer seriöst påsken förra året så är jag väl inte så dålig?! första 360 satte sista åket i kungsberget 2005 på carvingskidor. Sedan blev det 8 skiddagar 2006:) hehe

[Film] The Wannabees
[Film] The Wannabees
sen dog kommentarena på den filmen!:::::)

EDIT: såg inte att du hade lagt upp den Anton:)

Edit#2: skrev detta innan du la upp den:)

Senast ändrad:
[Film] The Wannabees
jävligt skön film:D

visst...redigeringen, filmningen och åkningen kan ju förbättras

men filmen var riktigt kul att titta på
roligaste bailsen jag någonsin sett tror jag
musiken va skön (fan i'm in the band har ju jag tänkt använda)

riktigt skön åkarglädje

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp