[FILM] trailer Jibnaztics

Riktigt bra, men var det bara jag som tyckte att det var väldigt rörigt där i mitten när de visade sjukt många klipp på väldigt kort tid.

En gubbe på räcke här och en nisse på räcke där, ungefär som en väldigt snabb PP presentation.

Jarle sa:
Riktigt bra, men var det bara jag som tyckte att det var väldigt rörigt där i mitten när de visade sjukt många klipp på väldigt kort tid.

En gubbe på räcke här och en nisse på räcke där, ungefär som en väldigt snabb PP presentation.
ja, det är lite meningen med en trailer att bara vissa lite av tricken, så folk som ser den vill se mer + att jag försökte tajma med musiken. men sen la jag ju ändå några klipp i slowmo som man fick se landningarna på, för din skulle Jarle :)

Jarle sa:
Stort tack aendrew ;) Du har inget emot att lägga in lite stora berg också?
det blir inte så mkt stora berg i sthlm. och när vi var i italien o det dumpa som fan hade vi ingen lust o filma, då ville vi bara pumpa puder.

Senast ändrad:
aendrew sa:
corkaren sa:
da_man sa:
asså andrew är typ en av freerides bästa amatör redgerare och jag e med i hans film:D
så jävla skön trialer asså!:P
palla skryta magge:P(ps. ja är också med fast inte i trailern)
martin bryter iaf inte tummar och nyckelben hela tiden :)
men ja har bara väldigt satans otur hela tiden... men glöm inte bort att han bröt höftkulan i stan.......=)

assnygg o skön trailer! dock lite väl långt det där med vattnet, o det hade varit skönare med ett bail i slutet, men ni kanske aldrig bailar??:P skön film.

näe, vi har inte ramlat över huvudtaget i år. bara en gång, o det är simons vurpa på raka railet i hammarby och det är ju med. sen har det inte blivit några fler krascher.

Robint sa:
baardh sa:
barmhärtiga grabbar men det sista var ju inte så ballt så att man behöver skrika fasansfulla ord.
Om du inte har sett det där railet förut på bild/film så borde du göra det innan du klagar. Vinkeln som dom filmar ifrån gör att det ser jäkligt mycket kortare ut än vad det egentligen är
Då kan man ju tycka som så att det är riktigt dåligt filmat, måste hitta bättre vinklar!

baardh sa:
Robint sa:
baardh sa:
barmhärtiga grabbar men det sista var ju inte så ballt så att man behöver skrika fasansfulla ord.
Om du inte har sett det där railet förut på bild/film så borde du göra det innan du klagar. Vinkeln som dom filmar ifrån gör att det ser jäkligt mycket kortare ut än vad det egentligen är
Då kan man ju tycka som så att det är riktigt dåligt filmat, måste hitta bättre vinklar!
det var ju så jävla mörkt, så man såg inget i ngn annan vinkel.

Huggybear sa:
baardh sa:
Robint sa:
det var ju så jävla mörkt, så man såg inget i ngn annan vinkel.
Okej, men hursomhelst så var det ändå en jävligt bra trailer:P

corkaren sa:
aendrew sa:
corkaren sa:
palla skryta magge:P(ps. ja är också med fast inte i trailern)
martin bryter iaf inte tummar och nyckelben hela tiden :)
men ja har bara väldigt satans otur hela tiden... men glöm inte bort att han bröt höftkulan i stan.......=)
haha,patrik du ska inte sga nått...du bröt tummen på 2 ställen under jibacademy finalen,och 1 vecka efter du tog bort gipset så bröt du nyckelbenet;)

riktigt bra.. bra variation... snuggt filmat.
säker på att filmen kmr blir grym..

Tillbaka
Topp