Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Film-trick
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FBacklund" data-source="post: 949683" data-attributes="member: 102723"><p>nej vadå, blunt är väl när man grabar läääängst ut på skidan...?</p><p></p><p>såhär tänker jag; (rätta mig om jag har fel)</p><p></p><p>tail: korsar och grabar långt bak</p><p>toxic: korsar men grabar bakom bindningen</p><p>true tail: samma som tail fast 90 graders kors</p><p>blunt: grabar längst ut på skidan</p><p></p><p>vet dock inte vad den där graben på filmen heter...</p><p>brukar bara säga typ uncrossed tail, men det inte om det är rätt...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FBacklund, post: 949683, member: 102723"] nej vadå, blunt är väl när man grabar läääängst ut på skidan...? såhär tänker jag; (rätta mig om jag har fel) tail: korsar och grabar långt bak toxic: korsar men grabar bakom bindningen true tail: samma som tail fast 90 graders kors blunt: grabar längst ut på skidan vet dock inte vad den där graben på filmen heter... brukar bara säga typ uncrossed tail, men det inte om det är rätt... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Hopp & Tricks
Film-trick
Tillbaka
Topp