[Film] Vintern 2007

Salkley

Medlem
[Film] Vintern 2007
Här är då min första riktiga film, har filmat och klippt allt själv :P Texten ser förjävlig ut för jag fick lite bråttom i slutet av redigeringen då jag redigerade filmen som ett skolprojekt.

Kan även tillägga att det här var första året jag kör followcam :) och angående musiken så har jag aldrig hört någon använda den förut så ni behöver inte nämna om ni har hört musiken förut eller att någon var "först"

Anyway here it comes!:

http://files.filefront.com/Tha_movie.wmv/;8278404;/fileinfo.html

Senast ändrad:
[Film] Vintern 2007
Ja den var rätt nice faktiskt, fint redigerad och filmad. Fin åkning också

[Film] Vintern 2007
riktigt go.. lite udda dock att ett gäng är nästan på samma skills eller vad man ska säga.. nästan lite synd.. blev många 5or.. men men som sagt udda sa ja inte dåligt

creds för dom goa truckdriversen!

[Film] Vintern 2007
Marrccus sa:
riktigt go.. lite udda dock att ett gäng är nästan på samma skills eller vad man ska säga.. nästan lite synd.. blev många 5or.. men men som sagt udda sa ja inte dåligt

creds för dom goa truckdriversen!
kan hålla med om att det blev lite många 5or men jag hade inte överdrivet mycket matrial och 5orna är ganska poppis så det fick bli så =)

[Film] Vintern 2007
Den var riktigt bra!

Endaa jag har att anmärka på var killarna i matchande oufits med firechains i början, det såg rätt töntigt ut...
Och så låten när slutcredsen rullade, den var inte bara rätt töntig.

[Film] Vintern 2007
GotlandInteIStAnton sa:
Den var riktigt bra!

Endaa jag har att anmärka på var killarna i matchande oufits med firechains i början, det såg rätt töntigt ut...
det är ju oseriöst skönt ^^

[Film] Vintern 2007
lång film, men followcam gjorde så att de endå inte var drygt att titta på, korta ner lite på materialet bara

[Film] Vintern 2007
GotlandInteIStAnton sa:
Den var riktigt bra!

Jag tycker du gjort en kalas bra film robbin !!!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp