P paddnacke Guest 2006-12-29 filma med fraps i jibberish #1 hur filmar man i jibberish med fraps det funkar inte för mej funkar det för er?
D Deleted member 65291 Guest 2006-12-29 filma med fraps i jibberish #2 äre abra jag som tkr att jibberish inte är speciellt kul ?
Dr_Snow Ny medlem 2006-12-29 filma med fraps i jibberish #4 https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=21282