Jibberish / Jibbing Inlägg

Finns det ett jibberish 1.04? Jag har hört rykten angående det...Skulle vara tacksam om nån svarade

har en fråga varför funkar de aldrig för mej de står typ movie hits b3d eller nåt.. kan ingen va så vänlig o adda min msn o skicka.. The_jibber1@hotmail.com jag vet att jag kanske e ute men va fan sitter o längta rihjäl mig efter vinter o de e snö där o skid åkning de räcker för mig

Vänta tills ssx 4 kommer, de måste ju ialla fall va bättre än jibberish

jam en de kommer antagligen inte till data eftersom de inte gjort de förut

nån som vet hur man får spelet att funka? blir ett felmeddelande när jag ska öppna det. står: error!
ski.3ds

nån som fattar vadjag ska göra?

EDIT: fixade det^^

får det inte heller att funka.. "movie hits.b3d "

hur gjorde du för att få det att fungera?

är det nya jibberish mer utpräglat än det förra?den första modellen tycker jag var lite väl enformigt och önskar att det skulle kunna komma ett ssx spel till datan. om det finns någon annat spel att rekomendera så var vänlig och gör det.

SSX verkar kjanske inte så jätte kul. Explosioner, turbofart och mega tricks. Nej tack. Jibberish tycker jag också är för overkligt men det är det bästa just nu. (Man klarar ju en trippel backflip lätt).
Hoppas det kommer ett verkligt spel där man typ kan tävla i x-games.
Kommer ju inte komma på ett bra tag som det ser ut nu som man får väl fortsätta med jibberish. Någon som vet när 2.0 kommer?

2,0 ska komma i typ september men man vet aldri...
sidan e ju inte speciellt bra å så så man kan inte vänta sig ngt

länken funkar ju inte som nog alla vet!
kan inte någon som har det lägga upp det så man kan tanka det?
om någon har det på dc, säg gärna till!

vill spela ju!

Zai: Om du aldrig använt det tidigare eller gått kurs så bör du inte ladda ner det. Jag har haft "virtuella miljöer" i skolan och då använde vi det programet. 3Dsmax är grymt avancerat och om man vill köpa en licens så kostar det ca 75000 tror jag det var. Så mitt råd är att inte ladda ner det.

det var väl lite överdrivet dyrt och inte kan det väl vara mycket mer än ett advancerat paint =)

Hoppas 2.0 blir bra.. ska köpa det då. Men det äger ju lätt Johnny Moeslys spel! Speciellt med alla dom där kameravinklarna man kan fixa själv =D

Tjatja!
Jag har laddat ner spelet från dess egen hemsida (tror att dem vill att det inte ska gå att göra nån annan stans?).
Nu kommer vi till problemet: Eftesom det är en .exe fil så antar jag att man bara ska "köra" den, men då kommer det upp nåt meddelande om att det typ är en fil som inte funkar?
Har testat att ladda ner den igen men då funka det inte heller......
E d nån som har filen som funkar och skulle kunna skicka den till mig lr har någon en fungerande länk (inte jibberishs egen hemsida eftersom den inte funkar)?

Tillbaka
Topp