TobiasLindberg
Ny medlem
Jibberish / Jibbing Inlägg
är spelet bättre än SSX?
Senast ändrad:
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det beror på...toobie sa:är spelet bättre än SSX?
Nån som vet?Sjogras sa:Det beror på...toobie sa:är spelet bättre än SSX?
MEN HUR "INSTALLERAR" MAN CUSTOM SKIDOR???
Skulle väl kunna säga att det är mer verklighetstroget än ssx.Rege sa:Nån som vet?Sjogras sa:Det beror på...toobie sa:är spelet bättre än SSX?
Japp där finns grejorna! tankade de nyss därefrån!marer sa:du kanske kikar på den gammla sidan?
på www.jibberishgame.com ska du nog hitta det mesta![]()
Joo skidorna kan man tanka på sidan.. Sen gå du till jibberish mappen sen i in i skis mappen, Sen finns alla där då tar du bara dem du har tankat och byter namn till custom1Rege sa:Nån som vet?Sjogras sa:Det beror på...toobie sa:är spelet bättre än SSX?
Vad i helvette menar du!?? Jag fattar inte frågan!.. =PNiklas_Borg sa:om man vill tanka ner hela spelet från början... hur gör man då???
Någon som vet???
precis!!Martiiin sa:Joo skidorna kan man tanka på sidan.. Sen gå du till jibberish mappen sen i in i skis mappen, Sen finns alla där då tar du bara dem du har tankat och byter namn till custom1Rege sa:Nån som vet?Sjogras sa:Det beror på...
custom2 custom3 osv och sätter in dem i skis mappen då kommer det upp en fråga om man vill ersätta då trycker du ja.![]()
Nån smart jävel skapade googleNiklas_Borg sa:om man vill tanka ner hela spelet från början... hur gör man då???
Någon som vet???
prova att starta jibberish genom att gå in på "den här datorn" alltså använd inte genvägen.v-larsson sa:varför måste jag installera spelat varje gång jag ska spela det. för ska jag starat det via ikonen nästa gång jag ska spela så går det inte att köra. svara i min gb tack på förhand
/ville
det skulle typ ha kommit för ett år sen men det har blivit massa förseningar..jeppenator sa:yää 2.0 verkar soft som fan.. när släpps de?
eller så öppnar du Custom1 i paint och ritar om den och sparar den som den är...Cnilsson sa:precis!!Martiiin sa:Joo skidorna kan man tanka på sidan.. Sen gå du till jibberish mappen sen i in i skis mappen, Sen finns alla där då tar du bara dem du har tankat och byter namn till custom1Rege sa:Nån som vet?
custom2 custom3 osv och sätter in dem i skis mappen då kommer det upp en fråga om man vill ersätta då trycker du ja.![]()
du går in i jibberish mappen,flipi sa:någo som vet hur man läger till mönster på jackor å skidor?
sommar 07 är senaste nytt på jibberishforums iaf senast jag kollade.marer sa:det skulle typ ha kommit för ett år sen men det har blivit massa förseningar..jeppenator sa:yää 2.0 verkar soft som fan.. när släpps de?
men vad jag har försått så ska det släppas nån gång under vintern 07 och vara gratis.
crillssssss sa:men jag testade ett jibbspel på en skidmässa i höst som hade typ grafik som ssx men var lite mer verklighets troget nån som vet vad det heter det skulle släppas kring jul o nyår =)
var uppe i forumet härmedan men jag kommer inte ihåg var .sökcrillssssss sa:crillssssss sa:men jag testade ett jibbspel på en skidmässa i höst som hade typ grafik som ssx men var lite mer verklighets troget nån som vet vad det heter det skulle släppas kring jul o nyår =)
Vars laddar man ner road gap level :S, eller nya världar över huvudtaget?marer sa:
DU går in på sidan. klickar upp skidan du vill ha och högerklickar-spara som-"jibberishmappen"- skis. sen sparar du över costum 1,2 eller 3 eller så sparar du över några du inte gillar.Sjogras sa:Det beror på...toobie sa:är spelet bättre än SSX?