Filmare i Åre nu under Freeride?

Är det någon duktig filmare med en bra kamera som skall filma Freeride i Åre?

Jag sitter hemma med gips i hela ansiktet och kan ej filma mina åkare som är där. Vi har en filmare på plats visserligen men jag undrar om det finns någon mer som kommer att hålla till där och har lust att slå ihop sig med mina åkare någon dag och filma lite? (film i 4:3 format). Självklar belöning vid bra klipp, jag/vi utnyttjar inte folk.

Lägg till mig på msn om det är intressant, bara seriösa personer dock, tack = Christoffer@Aldell.com
Min telefon är för tillfället trasig så det går tyvärr ej att nå mig på det sättet.

MVH
Christoffer
46

Senast ändrad:
kanske inte har med topicen att göra men hur fick du gips i ansiktet, vill ha alla detaljer..

a_ahlnas sa:
kanske inte har med topicen att göra men hur fick du gips i ansiktet, vill ha alla detaljer..
precis..sen är det inte lättare för alla som inte kanske förstår 4:3 format att säga lite mera om hur man ställer in / om man behöver nån speciell kamera? sen fattar jag att det inte är snack om någta klipp med digitalkamera som menas!

ekdahl sa:
Christoffer_Aldell sa:
Vilken topic skall det ligga under då? Filmkunskap?
han menar att det han sa var off-topic. altså varför du har gips i nyllet.

tror tråden ligger i rätt forum
Allright..:) Jag orkar tyvärr inte förklara, lång historia. Jag kan dock varken skratta, svettas, rynka på ögonbryn/näsa/panna osv. Så att åka till Åre är helt uteslutet.. Därav detta desperata inlägg..:P

KaILe sa:
a_ahlnas sa:
precis..sen är det inte lättare för alla som inte kanske förstår 4:3 format att säga lite mera om hur man ställer in / om man behöver nån speciell kamera? sen fattar jag att det inte är snack om någta klipp med digitalkamera som menas!
4:3 är standardformat för Europeisk film (dvs i stort sett en relativt fyrkantig bild), sen finns det även andra format såsom t.ex det kända 16:9 (vilket är widescreen).

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp