Filmsammandrag - Slopestars m.m

Tjena.

Vi på extremecover.com har lagt upp ett kort filmsammandrag från bland annat slopestars i Åre nu. Ni som missade tjejtävlingen t.ex Nikita i Kungsberget eller Dreams i Ulricehamn; de finns där också. Inom några dagar kommer fler filmsammandrag, bland annat från Stockholm big air.

Ni finner filmsammandragen på extremecover.com i högerspalten, eller om ni trycker på online-TV i menyn. Det kan ta lite tid att buffra filmerna (tar ca 15-20 sek för mig).

Ha det gött !

// Christoffer

Skönt redigerat och tycker filmklippet va i topp klass så nog vet ni vad ni sysslar med!

jag kan inte se filmerna, det står bara "Ready" men det händer ingenting om man klickar på play, vad ska jag göra?

Tack för responsen. Som sagt, _grymt_ kul att se att filmsammandragen m.m är något som folk VILL se och bara det att ni ger sån här skön feedback gör att man blir bra peppad att fortsätta.

Kommer även som sagt fler filmsammandrag snart, samt i slutet av säsongen kommer våran dokumentär om livsstilen kring skidor & snowboard:)

Måste säga att tävlingen faktiskt såg bättre ut på filmsammadraget än vad jag upplevde den i verkligheten...

aahh kan ej se på filmerna står anslutar till media sen står de klar sen händer de inge mer DE buffrar ej :: nån som kan hjälpa tro .. jag har wma 10????????

Tillbaka
Topp