Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Final cut pro x slomotion HJÄLP
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kevinMEkepil" data-source="post: 957289" data-attributes="member: 118697"><p>Tjena freeride!</p><p></p><p>Jag har nyss fått Final cut pro x och försöker få till en bra slowmotion.</p><p>Jag stoppar på slowmotion och sen ställer in det på "optical flow"</p><p>Som ni kan se om ni klickar om länken nedanför så blir min slowmotion sjukt skum. </p><p></p><p>Skulle vara sjukt schysst om någon kunde hjälpa mig med detta problem.</p><p></p><p>(gjort samma sak med kickflip med en skateboard och det ser ut som att brädan böjs)</p><p></p><p>[MEDIA=freeride]36936[/MEDIA]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kevinMEkepil, post: 957289, member: 118697"] Tjena freeride! Jag har nyss fått Final cut pro x och försöker få till en bra slowmotion. Jag stoppar på slowmotion och sen ställer in det på "optical flow" Som ni kan se om ni klickar om länken nedanför så blir min slowmotion sjukt skum. Skulle vara sjukt schysst om någon kunde hjälpa mig med detta problem. (gjort samma sak med kickflip med en skateboard och det ser ut som att brädan böjs) [MEDIA=freeride]36936[/MEDIA] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Final cut pro x slomotion HJÄLP
Tillbaka
Topp