Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Finnes: 2 platser Helsingborg-Chamonix 2-mars
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vujic" data-source="post: 934116" data-attributes="member: 12729"><p>Bilen utgår egentligen från Stockholm 1-mars, med ett stopp för jobb i Helsingborg. Själva resan mot Chamonix utgår preliminärt från Helsingborg strax efter lunch på fredag 2-mars. </p><p></p><p>Än så länge är jag själv i bilen, men kommer ha plats för två personer. Hör av er om intresse finns!</p><p></p><p>Troligen åker jag hem mot Sverige igen fredag 30-mars.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vujic, post: 934116, member: 12729"] Bilen utgår egentligen från Stockholm 1-mars, med ett stopp för jobb i Helsingborg. Själva resan mot Chamonix utgår preliminärt från Helsingborg strax efter lunch på fredag 2-mars. Än så länge är jag själv i bilen, men kommer ha plats för två personer. Hör av er om intresse finns! Troligen åker jag hem mot Sverige igen fredag 30-mars. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Bilkollektivet
Finnes: 2 platser Helsingborg-Chamonix 2-mars
Tillbaka
Topp