Finnes: gratis boende Vemdalsskalet sön 17/12 - fre 22/12

Joakim0

Medlem
Finnes: gratis boende Vemdalsskalet sön 17/12 - fre 22/12
Hallå, efter min polare hoppat av sitter jag själv med 4-bäddsstuga sön 17/12 - fre 22/12. Dubbelsäng i ena rummet som jag tänkte ta, våningssäng i andra rummet ledig för en eller möjligen två. Stugan ligger precis nedanför Hovde.

Om mig: Jag är 37 från södra Sverige, efter många års drömmande utan att komma till skott tog jag mig första gången till en skidort, Sälen, i mars 2017. Blev biten och sedan blev det Lillehammer i april och Riksgränsen i maj.
Detta blir fjärde resan, tidig start med hopp om en längre andra säsong. Med sex dagar totalt är jag alltså i högsta grad nybörjare, men en brinnande entusiastisk sådan (; Kör på bräda för jag tyckte skidor var för svårt.
När jag stod på toppen av Riksgränsfjället, snurrade ett varv och såg vad som finns runt omkring... blev jag också intresserad av att tura, vilket jag tänkte så smått känna på den här resan.

Alltså: 1-2 personer valfria dagar sön 17/12 - fre 22/12. Tidig utcheck fredag, min buss går 7:30. Ta med eget sänglinne. 18+ enl. Skistars regler. Stugan är betald, men väntar mig delad städning etc. Extrabonus om du/ni äter vegetariskt/veganskt.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp