Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Finnes: gratis boende Vemdalsskalet sön 17/12 - fre 22/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joakim0" data-source="post: 1093542" data-attributes="member: 162281"><p>Hallå, efter min polare hoppat av sitter jag själv med 4-bäddsstuga sön 17/12 - fre 22/12. Dubbelsäng i ena rummet som jag tänkte ta, våningssäng i andra rummet ledig för en eller möjligen två. Stugan ligger precis nedanför Hovde. </p><p></p><p>Om mig: Jag är 37 från södra Sverige, efter många års drömmande utan att komma till skott tog jag mig första gången till en skidort, Sälen, i mars 2017. Blev biten och sedan blev det Lillehammer i april och Riksgränsen i maj. </p><p>Detta blir fjärde resan, tidig start med hopp om en längre andra säsong. Med sex dagar totalt är jag alltså i högsta grad nybörjare, men en brinnande entusiastisk sådan (; Kör på bräda för jag tyckte skidor var för svårt. </p><p>När jag stod på toppen av Riksgränsfjället, snurrade ett varv och såg vad som finns runt omkring... blev jag också intresserad av att tura, vilket jag tänkte så smått känna på den här resan. </p><p></p><p>Alltså: 1-2 personer valfria dagar sön 17/12 - fre 22/12. Tidig utcheck fredag, min buss går 7:30. Ta med eget sänglinne. 18+ enl. Skistars regler. Stugan är betald, men väntar mig delad städning etc. Extrabonus om du/ni äter vegetariskt/veganskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joakim0, post: 1093542, member: 162281"] Hallå, efter min polare hoppat av sitter jag själv med 4-bäddsstuga sön 17/12 - fre 22/12. Dubbelsäng i ena rummet som jag tänkte ta, våningssäng i andra rummet ledig för en eller möjligen två. Stugan ligger precis nedanför Hovde. Om mig: Jag är 37 från södra Sverige, efter många års drömmande utan att komma till skott tog jag mig första gången till en skidort, Sälen, i mars 2017. Blev biten och sedan blev det Lillehammer i april och Riksgränsen i maj. Detta blir fjärde resan, tidig start med hopp om en längre andra säsong. Med sex dagar totalt är jag alltså i högsta grad nybörjare, men en brinnande entusiastisk sådan (; Kör på bräda för jag tyckte skidor var för svårt. När jag stod på toppen av Riksgränsfjället, snurrade ett varv och såg vad som finns runt omkring... blev jag också intresserad av att tura, vilket jag tänkte så smått känna på den här resan. Alltså: 1-2 personer valfria dagar sön 17/12 - fre 22/12. Tidig utcheck fredag, min buss går 7:30. Ta med eget sänglinne. 18+ enl. Skistars regler. Stugan är betald, men väntar mig delad städning etc. Extrabonus om du/ni äter vegetariskt/veganskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Finnes: gratis boende Vemdalsskalet sön 17/12 - fre 22/12
Tillbaka
Topp