Finnes: Plats i lägenhet i Åre.

• Trådstartare Trådstartare Clariella
  • Start datum Start datum
C

Clariella

Guest
Hej! Eftersom en av mina inneboende har flyttat ut, behöver jag en ny...
Det som finns är en plats i ett delat rum för en kille. lägenheten ligger centralt och hyran är 2400kr/mån.
Vad jag söker är alltså en trevlig kille som helst kan flytta in direkt och stanna hela säsongen ut.
Om detta låter som nåt så kontakta mej här på freeride eller ring mej omgående på 0768080902
/Clara

Jag kan flytta in direkt och stanna hela säsongen ut. Jag är mycket trevlig och i egenskap av att vara toyboy kommer jag bo gratis. Du kommer även få stå för maten, men jag lagar gärna. Är väl skolad i det asiatiska köket.

Då säger vi så då. Det är min sista dag på jobbet imorn, så jag tar mitt pick och pack och hoppar på tåget. Slår en signal när jag står nere på Åre station, så kan du komma och hämta mig. Puss och kram så länge!

FF sa:
Jag kan flytta in direkt och stanna hela säsongen ut. Jag är mycket trevlig och i egenskap av att vara toyboy kommer jag bo gratis. Du kommer även få stå för maten, men jag lagar gärna. Är väl skolad i det asiatiska köket.

Då säger vi så då. Det är min sista dag på jobbet imorn, så jag tar mitt pick och pack och hoppar på tåget. Slår en signal när jag står nere på Åre station, så kan du komma och hämta mig. Puss och kram så länge!
Nämen det låter ju som e jätte bra lösning... Men vi får skynda litet långsamt här..
Skicka mej först en nakenbild i helfigur... Sen kan vi kanske snacka...hehe

Tja! Jag är intresserad, ska jobba där uppe och behöver boende...du kan tilloch med få 2500 i månaden!
Hej då..

Jag behøver boende .. Låter ju hur bra som helst. Kontakta mig på msn eller något.. duvan30@hotmail.com

Hej

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp