Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Kanske ingen större ide att lämna Västerbotten fjällen där det faktiskt är riktigt bra med snö. Men man är ju sugen på lite fallhöjd och solsken sammt en kall bärs på uteservering...
Befinner mig just nu i cham... och ska stanna i ca 4 manader till, men sa som det ser ut har nere pa snofronten sa kan man lika garna vara hemma!!! Pa minner mycket om Are i slutet av April!!!!
MEn solsken och varme ar det gott om...
Kom precis hem från Val Thorens.. där fanns det ganska hyffsat med snö.. så länge man höll sig till offpisten =p.. men seriöst verkar det som att det är kasst över allt i alperna. Stanna hemma du.
Tss, Leder, har du ingen koll? Alperna är ju bara en benämning på berg. Ungefär som vi säger fjäll om våra kullar.
Kaukasusalperna och klippiga alperna alltså!
Kom precis tillbaks från St Anton och ja där fanns mycket snö innan solen förstörde den och det verkar inte vara nån ny på g inom närmaste tiden (ca en vecka) så det går säkert at åka pist där om du aktar dig för lite sten men offpist kan du glömma helt och vad jag har hört ser det ännu värre ut på de flesta ställena därnere.
PS om du åker ner lämna skidorna/brädan hemma och hyr för det kommer bli billigare än att laga dem en jag åkte med la 70 euro i service på sina lagg på bara två dar och själv trashade jag ett par hyrskidor. DS
Leder, verkar som om en smula osäkerhet råder om berg- och alparter. Rekommenderar därför att du försöker finna svaret på denna adekvata fråga hos: http://www2.nrm.se/lig/jourgeol.html.se
Ah där har vi det ju, det var på tiden. Nu ska alla frågetecken rätas ut till utropstecken!
Med ändå, Fernie finns det i alperna, i klippigaalperna då eller?