Fira nyår i St. Anton

brandtskalle

Ny medlem
Fira nyår i St. Anton
Hejsan,

Ska fira nyår i St. Anton i år. Jag har varit i St. Anton ett par gånger innan men aldrig över nyår. Tänkte mest fråga vad som gäller om man tänkt äta ute på kvällen och sen gå vidare ut på nattklubb. Några tips på restauranger? Hur bokar man bord? Behöver man boka nattklubb och sånt också eller fungerar det som vanligt?

Tacksam för svar!
Gott nytt år!

Fira nyår i St. Anton
Jag var där för två år sedan över nyår och det var tyvärr ingen höjdare. Alla priser på restaurangerna tredubblades på nyårsafton och på alla barerna var det förköp. Det kostade typ 200-300 spänn för entréavgiften på de populäraste barerna/nattklubbarna. Galet!

Hoppas det har ändrats och att ni får det trevligt!

Fira nyår i St. Anton
Jeg vet hva jeg skal gjøre på nyttårsaften i St. Anton.. Håpe på måneskinn, bootpacke opp til toppen av en linje, og sette utfor ved midnatt...

Fira nyår i St. Anton
Vad tråkigt det lät :( Så inte ens om man är ute i god tid kan man boka sig till en trevlig kväll? Vad är annars tipsen då? Det kan ju inte vara tråkigt i St. Anton på nyår, det går inte ihop för mig!

Fira nyår i St. Anton
Svårt att tänka mig att du skulle ha tråkigt i st anton! bode hos en polar där i nästan 1 månad va alltid roliga utgångar!!! va dock inte där på nyår men svårt att tänka mig att just det skulle vara dåligt då...... Tror du kommer få det hur bra som helst! blir ju vad du gör det till liksom!!1

Fira nyår i St. Anton
Äsch ! St Anton är lika epic som de andra stora ställena såsom BG, Saalbach etc ! Det är vad du gör det till ? Förfesta hemma med lite polare innan utgången så behöver det inte bli så satans dyrt ? Och renserveringar behöver du bara göra för VIP-bord (om det ens går för de stora klubbarna) och restaurang, annars ta det som det kommer ! Nyår är ändå trots allt överskattat, och det är då du lägger som mest tid och att det blir spontant som det blir som bäst ! Peace

Fira nyår i St. Anton
Håller med dig affe, tror det blir fest i lägenheten och sen ut och käka, tänkte käka på bobos. Har ätit där innan och det var sweet. Sen får det bli som det blir. Vi är ett stort gäng så det går nog ingen nöd på oss. VIP och sånt trams orkar man ändå inte med!

Tillbaka
Topp