Fire - Filmen finns nu på nätet

Oskarix

Ny medlem
Filmen Fire, som premiärvisades på Delphipuben i Lund på bummarträffen, finns nu tillgänglig på Internet.
Filmen finns på www.johproductions.com eller på FTP, ftp://130.235.184.162/ user=freeride pass=freeride

Filmen är ca 13 minuter (47MB)

Kan man lägga upp egna filmer på freeride FTP:n? Alltså med kända låtval :D Borde ju gå eftersom FTP är till för privat bruk och lagen säger att man får ladda filmer. Dock får man inte titta på dem men de borde vara upp till personen i fråga som laddat filmen.

Introt – Världsklass sedan kom en mycket tråkig bit mest för att de va snöbrädsåkare sedan gillade jag slutet när man fick se alla snöbrädsåkare krascha ;)

aa fan det funkar.
fast det vore ett stort + om man bytte alla brädor till skidor i filmen ;)

ja introt var riktigt vackert. gutt med lite nya bilder från anton, fint med final exit på slutet också...

Det vore bra om den enda skidåkaren i filmen inte fick stå och filma hela denna säsongen oxo. (detta e en pik asså)

Kan medela att filmning av uppföljaren börjar redan den 15 november.
Och efter all kritik har vi till detta året anskafat oss en till skidåkare :)

Hahaha.
Vi får helt enkelt ta åt oss av kritiken. Nästa film kommer att bestå av ett grymt bra intro på 7 minuter följt av 16 minuter krascher. Åkningen skiter vi i.

Lite kritik på kritiken bara. Blankrad, inte speciellt originellt att kopiera inlägget från Peter_L...

Ett litet citat från Riskradion: "Nä, men är du så jävla bra själv då?!"

Ha det bra allihop!

Både filmen och releasefesten var bland det grymmaste jag skådat det här milleniet!
Bra ös helt enkelt

Bra! då ska jag ta och ladda ner den! Sen kommer jag över till sankton och gästspelar ngn gång i vinter! Återkommer med recension...
/F

Bra jobbat!

Den hade nästan allt:
Lines, dropps, hopp, puder, rails, krasher, road-gaps, musik, homosexualitet och vemod!

Och det verkar som att ni hittat riktigt bra terräng där borta!

Nu vill jag ha snö...
/F

hehe jag tyckte den var störtskön! riktig säsongarkänsla över den... blir galet sugen på snö nu!

inte en enda eftertext där det stod nåt om mig?

Kanske kan bli ändring på det i tvåan. Tänkte att ni skulle få en gäståkare i februari...

Fixa bra boende!

Kör försiktigt grabbar!
Kramar på er

JAG SÄGER BARA EN SAK ATT GODMAN ÄR EN EN BÖG JAG SÅG D PÅ HANS SKÄRM SOM BAKRUND!!
FAN ALLA SOM TYCKER ATT SKIDOR INTE E NÅN UTMANING LÄNGRE HOPPAR ÖVER TILL BRÄDA FÖR ATT MAN GÖR 437374618 GGR GRYMMARE OCH KOLLAR KRASCHER SÅ F U GAY LROD FUCKING GODMAN

va snackar Nachpoleon om ?? fattar inte ..

haha sköna lirare, dom i fire .. och introt va nog de fetaste på länge (= klår alla skitintron från typ serious, yearbook m.m .. :P

haha strutsfilmen va skön som fan :D

Tillbaka
Topp