Firstdrop outerwear, Zipsleeves !

larssaa

Medlem
Klicka.

"The first rough 10/11 prototype. Expect lots of color options, 20k fabric, better zippers, magnets, stitching, vents, zip off sleeves and bib, 7 vents, all the good stuff..."

Verkar vara sick, men vet inte om jag gillar färgerna på bilden (?), jackan var fet men byxorna var rå fula enligt mig. kanske blir bättre i annan färg, vem vet :).

Ska gå att förbeställa i sommar.

Over N Out!

dant sa:
hur mycket kommer den kosta?
De sa att de skulle kosta lika mycket som förra årets, men har mycket bättre kvalitét.

Så runt 3000 Svenska Riksdaler, Sen om man har tur kan man ju fråga om de kan skicka de som "Gift" i tullen.
Isf så slipper du eventuell tullavgift på 1000 spänn...

magnusericsson sa:
larssaa sa:
magnusericsson sa:
mjoo, det skulle komma 7 till färger så det kmr nog bli pretty sick.

Blir det eller saga för min del :)!
Åh fan, jo jag har detta årets modell. gillar den som fan, men dock är det inte så mycket snowboard över den, så blir att sälja hela stället till nästa säsong.
Precis! man kan ju verkligen inte ha nått man tycker är snyggt för att det inte är snowboard kläder!

Dirty-T sa:
magnusericsson sa:
larssaa sa:

Åh fan, jo jag har detta årets modell. gillar den som fan, men dock är det inte så mycket snowboard över den, så blir att sälja hela stället till nästa säsong.
Precis! man kan ju verkligen inte ha nått man tycker är snyggt för att det inte är snowboard kläder!
Blivit alldeles för mycket hype med detta om "Snowboard" och "Skidkläder" vem fan bryr sig om man åker runt med ett sagaställ som snowboardåkare eller ett burtonställ som skidåkare..

Dirty-T sa:
magnusericsson sa:
larssaa sa:

Inte riktigt det jag syftar på. jag syftar mer på att det inte är lika snyggt på en snowboardåkare som det är på en skidåkare.

magnusericsson sa:
Dirty-T sa:
magnusericsson sa:
Inte riktigt det jag syftar på. jag syftar mer på att det inte är lika snyggt på en snowboardåkare som det är på en skidåkare.
Vilken färg, storlek är det?

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp