FIS La Molina Slopestyle

delta

Aktiv medlem
FIS La Molina Slopestyle
Eurosport 2. Andra och sista aket slopestyle herrar.

Eftersom freeride bara tipsar om Dew Tour :D

Senast ändrad:
FIS La Molina Slopestyle
fett bra! =D

fast jag kollar pa nätet och den sändningstekniska kvaliteten e lite kass, fragan är bara om det är min ISP eller om det är eurosports server som e sunkig. Plus att playern kraschar och drar med sig hela datorn i träsket, helt random med 1-15 minuters mellanrum, även där svart att veta om det är win7, AMD processorn, pluginen, browsern - ända som är relativt säkert är att den delen det inte är eurosports fel.

FIS La Molina Slopestyle
domarna var nog lite knäppa när dom gav han från belgien så där mycket poäng för ett o cleant åk mattson borde ha vunnit!

FIS La Molina Slopestyle
Jag missade tyvärr första aket, var Niklas första ak bättre än bada Seppes ak?

Om det var sa vore det inte första gangen pa sista tiden som det känns som att domarn har "gett" vinsten till nagon snarare än dömt vinsten. Jag tänker pa Peetu vs Ipod vs Kazu i BEO, men den är väl iof mer politisk: skall stylish eller technical vinna...

FIS La Molina Slopestyle
deltab0arder sa:
skall stylish eller technical vinna...
STYLISHHH! fan jag hatar den debatten. om snowboard världen fortsätter såhär blir det ju typ snowboardgymnastik istället, ja e inge sugen på det fan, det e ju inte det snowboard e byggt på fan, John Jackson FTW ;)

FIS La Molina Slopestyle
ah, jag haller med och inte samtidigt - behövs en balans.... far ju inte bli bara stylish 1or och inte heller bara sketchy ostylisha 14 triples... nagonstans däremellan blir väl bra.... kanske sätta stopp vid double och den som gör triple pa tävling blir diskad.

FIS La Molina Slopestyle
aaah, eller helt enkelt saga att, om du drar en sketchass triple cork, e den inte lika vard som en helt ut tweakad 7a eller ngt, typ, man kan go triple quadruple air, eller typ 360, as long as its freeeeeeeesh, ellr ngt, shit, for full nu redan, far forsoka make sense imorn!

FIS La Molina Slopestyle
Peetu var ju ryggskadad och jaa dom GAAAV vinsten ååt SEPPE. Mattsons första åk´var så jävla cleaaant...

Seppe satt handen i marken 2 gånger och mattson 0000

FIS La Molina Slopestyle
hmmm....

här en liten diskussion om judging... videon kommer inte vinna nagot journalistpris :D
http://www.ttrworldtour.com/blog/catching-up-with-the-young-guns-seb-seppe-mark-and-eric/

man skulle kanske kunna göra sa att allt som inte är fresh eller cleant värderas inte..dvs försök eller daligt genomfört räknas inte... det skulle kanske motivera folk till att halla igen och hellre sätta en clean 7-9-10-12 än ful/sketchy dubbel..

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp