Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer ranger 102 rosa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="dannedieharder" data-source="post: 1220398" data-attributes="member: 14886"><p>Åkte bara några få åk på ett par som var monterad på linjen och det var en par år sedan. Om jag skulle säga något kort så känns den mer balanserad några centimeter fram (jag står numer 2,5 fram efter pjäxbyte kom jag på) . Mer lekfull, lätt att svänga runt och hoppa med, utan att påverka fartstabilitet.</p><p></p><p>Monterad på linjen kändes skidan lite traditionell, lite sväng höger och vänster nedför ett fält och gjorde det bra men blev lite "bryta runt" känsla när det blev trängre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="dannedieharder, post: 1220398, member: 14886"] Åkte bara några få åk på ett par som var monterad på linjen och det var en par år sedan. Om jag skulle säga något kort så känns den mer balanserad några centimeter fram (jag står numer 2,5 fram efter pjäxbyte kom jag på) . Mer lekfull, lätt att svänga runt och hoppa med, utan att påverka fartstabilitet. Monterad på linjen kändes skidan lite traditionell, lite sväng höger och vänster nedför ett fält och gjorde det bra men blev lite "bryta runt" känsla när det blev trängre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer ranger 102 rosa
Tillbaka
Topp