Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer RC 4 Worldcup GS Stiff WCP + Pro Z13 Damen 11/12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daweee" data-source="post: 1006736" data-attributes="member: 65219"><p>Jag tror absolut att det inte blir för svår åkt! skidåkning handlar om att gå på skidan ordentligt och om du gör det tycker jag du ska gå på en mjuk eller medel hård herr race skida, så får du känna på lite G-krafter. Men om du åker lugnare och med inte så mycket vinklar så blir dam racer ett bra val! visst kan man utmana på den med men finns risk att en dam skida tjuvsläpper pga. att den inte är tillräckligt vrid styv även fast den är i hårdaste laget. Fast är det en riktig wc skida så är det bara att säga grattis för de är iprincip omöjliga att få tag på om man inte själv åker wc.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daweee, post: 1006736, member: 65219"] Jag tror absolut att det inte blir för svår åkt! skidåkning handlar om att gå på skidan ordentligt och om du gör det tycker jag du ska gå på en mjuk eller medel hård herr race skida, så får du känna på lite G-krafter. Men om du åker lugnare och med inte så mycket vinklar så blir dam racer ett bra val! visst kan man utmana på den med men finns risk att en dam skida tjuvsläpper pga. att den inte är tillräckligt vrid styv även fast den är i hårdaste laget. Fast är det en riktig wc skida så är det bara att säga grattis för de är iprincip omöjliga att få tag på om man inte själv åker wc. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Fischer RC 4 Worldcup GS Stiff WCP + Pro Z13 Damen 11/12
Tillbaka
Topp