Fisheye...

Fisheye...
Jeg har aldri funnet noen billige fisheye-objektiver, og Nikon"s orginale 16 mm må du betale drygt 10 000 spenn for (ny), mens du kan få tak i en brukt til 5-6000 om du er heldig. Tokina, Sigma og andre objektivprodusenter har også fisheye til Nikon, men kvaliteten er merkbart dårligere.

Fisheye...
Tjenare.. ja skulle oxå behöva ett liknande, men till En Sony DCR-PC5E.. e d nån som vet var man får tag i d så hör av dig.. .billigt ska d vara oxå!!!

Fisheye...
Cyberphoto.se
fotovideo.se
scandinavianphoto.se
dustin.se
alfadigi.se

-bra fotosidor som säljer mycket och har ett stort utbud, personalen hos antingen cyberphoto eller scandinavianpohto kan mycket.

Fisheye...
Mors!

Jag beställde mitt Nikon Fisheye från USA! där är det typ 40 % billigare än i Sverige!
www.bhphotovideo.com använde jag, butiken ligger i New York, men de skickar över hela världen! Personalen är mycket kunnig och man kan få s.k. "Live help" dygnet runt om man har några frågor och dylikt...denna butik har b.la rekommenderats av flera proffsfotografer! jag tror jag fick ge drygt 4000 kr för mitt nya fisheye...men man får nog kanske räkna med upp till 5000, beror på hur dyr frakten blir!

men jag kan verkligen rekommendera BH Photo and Video!

Peace

Tillbaka
Topp