Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
jo, för ja undrar bara lit om d e nån som vet hur besvärligt d e o skaffa jobb under säsongen i Whistler eftersom man inte e helt jätte tät för tillfället?
1. arbetstillstånd
2. ett cv
3. två ben alt rullstol för att ta dig runt o söka jobb
alt
4. dator att maila arbetsplatserna
5. kanske en telefon att ta emot jobbsamtal på.