Fjällräven 32L off limit rygga, någon som testat?

SnowSurfer

Ny medlem
Tja!

Funderar på att köpa ny rygga. Undrar om det ä någon som har en fjällräven 32L off limit rygga och vad ni i så fall har för erfarenheter av den? Fungerar det bra att bära skidorna på den, och hur ä den inbyggda ryggplattan? Vore tacksam för svar, står och väger mellan att köpa denna rygga och en Dakine vertex, men jag tycker att vertexen verkar lite liten. Har också hört att skidorna slänger runt mycket när man bär dem diagonalt som på vertexen, undrar om detta stämmer?

Have a nice day! :)

Tja!

Kör själv med en off limit 32l som jag starkt kan rekommendera, sitter mycket bra på ryggen, inga problem att spänna på laggen och man får ner allt som man kan tänkas ta med sig en dag på fjället. Körde drygt två månader i sträck med den i vintras och den funkade skitbra.

m.v.h. Andreas

ps. köp ingen dakine då alla jävlar man ser har dom. ds.

skulle bara säga att "ryggplattan" som är inbyggd egentligen är en innbyggd aluminiumram så tro inte att den skyddar lika bra som en riktig ryggplatta...

18L Off Limit funkar ju oxå,

det där med dakine inlägget var ju härligt motiverat. borde ju finnas en anledning till att alla har dem. jag har själv två säckar av dakine och är mer än nöjd med dem. kan dock inte säga så mycket om fjällrävens rygga då jag inte provat den men den verkar ju ha allt man behöver.

Annars har jag hört snuskigt bra recensioner av Gregory Juxt säcken. det ska vara något i hästväg! fick i särklass det bästa betyget av Utemagasinets testpatrull.
kolla in den.

www.gregorypacks.com

har även jag haft en dakinesäck som jag tycker sög i jämförelse med offlimit 32 tror att den hette heli pro

Tillbaka
Topp