Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
Flat på studsmatta?!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjorsberg" data-source="post: 541885" data-attributes="member: 42208"><p>Skitsnack! Jag kan! </p><p>Högeraxeln ska fram och lite neråt, vänstern ska bakåt och först upp lite o sen ner. Man ska inte kolla över axeln för då blire typ cork utan huvudet ska vara rätt så raktfram. Fast du får tänka tvärt om om det känns skönare åt andra hållet. Det är svårt att förklara med ord och jag e sjuk och har ingen studsmatta nära så ja kan inte spela in någon film heller...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjorsberg, post: 541885, member: 42208"] Skitsnack! Jag kan! Högeraxeln ska fram och lite neråt, vänstern ska bakåt och först upp lite o sen ner. Man ska inte kolla över axeln för då blire typ cork utan huvudet ska vara rätt så raktfram. Fast du får tänka tvärt om om det känns skönare åt andra hållet. Det är svårt att förklara med ord och jag e sjuk och har ingen studsmatta nära så ja kan inte spela in någon film heller... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
Flat på studsmatta?!?
Tillbaka
Topp