Simmtoss Ny medlem 2007-12-09 Flatspin Lift #1 undrar hur många det är som har gjort flatspin i lift ? jag och jesper nyström gjorde det vi hade ingen ork av att åka så vi jibbade i liften
undrar hur många det är som har gjort flatspin i lift ? jag och jesper nyström gjorde det vi hade ingen ork av att åka så vi jibbade i liften
jeppenator Aktiv medlem 2007-12-09 Flatspin Lift #2 haha cleant.. tror de kommer va många som kör de i vinter.. behövs bara nån som får folk å fatta att de faktiskt går.. go johan kristoffers som införde de på freeride! trots att han inte va först.P
haha cleant.. tror de kommer va många som kör de i vinter.. behövs bara nån som får folk å fatta att de faktiskt går.. go johan kristoffers som införde de på freeride! trots att han inte va först.P
D Deleted member 65291 Guest 2007-12-09 Flatspin Lift #3 vem va före jeppe ? hurru simmtuss haru de på film ?
A a_ahlnas Guest 2007-12-09 Flatspin Lift #4 jag och frej har nästan satt det dock inte i T lift,, :P hehe,,
Grilljanne Aktiv medlem 2007-12-09 Flatspin Lift #5 https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=43210 andra länken...