Flex på nitros brädor ?

  • Trådstartare Trådstartare lzy
  • Start datum Start datum

lzy

Ny medlem
Flex på nitros brädor ?
Tjenare alla snöälskare!

Som rubriken lyder har jag lite funderingar kring flexen på nitros brädor så jag vänder mig till experterna :)

Jag kör på en 3 år gammal (tror jag det blir) t1 black+white bräda den har flex 4 men nu kollade jag på årets t1 bräda den hade tydligen 3 har dom gjort den mjukare eller har dom sänkt skalan så det som var fyra förut är 3 nu vore ju kalas om någon kunde svara på de för just nu känner man sig lite kluven i brädvalet feg som man är....:P
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp