Flex?

longman

Ny medlem
Flex?
tjena, jag har gjort en tråd innan som jag ej fick svar på så tänkte försöka igen.
jag har tänkt köpa en longboard (uppgradera mig) jag har haft en Madrid Crest 41 flex 3, jag var nöjd med flexet och med brädan, en kompis har tjatat på mig att skaffa en laoded bräda och jag har bestämt att jag ska göra det. då har jag 2 frågor. om www.surfdome.com är en säker sida att köpa på de har de billigaste priserna?
skulle vilja ha ungefär samma flex på loaded brädan som min gamla, någon som vet vilket flex loaded har som motsvarar Madrids Flex 3 ??
tack på förhand !

Flex?
haiya sa:
IngemarH79 sa:
Men SLUTA, du har ju fått svar, ge dig!
Kom igen nu, hjälp han istället.

/ Daniel
Varför hjälpa en kille som har fått hjälp och har skapat 2 trådar och bumpat 2 trådar med SAMMA fråga?

och hjälpen han har fått är att han ska ha flex1...

Sidan är säkert säker men du sparar max 300kr jämtemot att köpa från sverige så förstår inte riktigt meningen ... :/

2. Forumets regler
2.1 Innan du skriver
Sök igenom forumet så att ingen redan har ställt och fått svar på frågan du tänker ställa.
2.2 När du skapar en ny tråd

Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).
Så snälla sluta läs igenom reglerna och sen håll dig till EN tråd... Skulle jag varit admin hade du fått varning med en gång likaså hade denna eller din förra varit låst.

edit : Hittade du surfdome när du kollade på sc2 streamen från DH? :D
http://www.teamliquid.net/video/streams/Day[9]

Senast ändrad:
Flex?
linder sa:
haiya sa:
IngemarH79 sa:
Men SLUTA, du har ju fått svar, ge dig!
Kom igen nu, hjälp han istället.

/ Daniel
Varför hjälpa en kille som har fått hjälp och har skapat 2 trådar och bumpat 2 trådar med SAMMA fråga?

och hjälpen han har fått är att han ska ha flex1...

Sidan är säkert säker men du sparar max 300kr jämtemot att köpa från sverige så förstår inte riktigt meningen ... :/

2. Forumets regler
2.1 Innan du skriver
Sök igenom forumet så att ingen redan har ställt och fått svar på frågan du tänker ställa.
2.2 När du skapar en ny tråd

Samma inlägg får inte postas i flera forum (s.k. korspostning).
Så snälla sluta läs igenom reglerna och sen håll dig till EN tråd... Skulle jag varit admin hade du fått varning med en gång likaså hade denna eller din förra varit låst.

edit : Hittade du surfdome när du kollade på sc2 streamen från DH? :D
http://www.teamliquid.net/video/streams/Day[9]
Jovisst här kanske han har tabbat sig, men är det inte dax att en moderator går in och låser denna tråd då?

/ Daniel

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp