Flow boots.

lleberg

Ny medlem
Flow boots.
Idag har jag inhandlat ett par Flow morphan för 949 kr.

Dom hade kostat 1599 kr, men det var rea pga skadad kartong typ. Till 999 kr, men jag påpekade att jag inte hade råd med skor som kostar mer än ett barnbidrag, dvs 950 kr, så jag fick dom för 949 kr, Grejjer det. Hejja stadium.

Då, till saken. I mina skor från flow, med mina budgetbindningar från drake, Funkar det? eller bör man använda flowbindningar? Det stod att dom passade till vissa andra bindningar.

När jag har pengar ska jag köpa ny bräda och nya bindningar. inför nästa sässong. :)

Flow boots.
Jag har ett par Morphan boots och de har passat i alla bindningar som jag har testat. Kör dock själv med flowbindning och de passar naturligtvis bäst där, eftersom skorna är byggda efetr den bindningen.

Flow boots.
hmm, jag kör me min flow morphan dojjor i mina drake f50 bindningar... d går utmärkt... har iofs inte kört me nårra andra boots i dom,.. menmen, flow bootsen sitter som ett smeck i f50 iaf..

Flow boots.
kan säga att flow dojjor, av egen erfarenhet, inte borde användas då de suger fett! har faen knäckt tre par i bak-kappan på dojjan! e så jävla missnöjd med dom, däremot funkar mina flow BX_21 med carbon kappa alldeles utmärkt. dock UTAN flow botts.....

Flow boots.
Är själv lite skeptisk till hela flowsystemet. Jag har kört på flow en gång och min uppfattning var att det inte är lika bra känsla från brädan ända ini skon liskom. Mycket mer feeling med straps.
Givetvis vinner man tid med att slippa spänna o joxa men det skulle väl vara det...

Tillbaka
Topp