Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Flowbindningar värdelösa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KaitsuH" data-source="post: 932651" data-attributes="member: 59050"><p>Flow-bindningar är jättebra! Jag har använt dom sedan 1999, första modellen var 11-fr om jag inte minns fel.</p><p></p><p>Här i Freeride människorna skriver mycket god om t.ex. Union bindningar. Jag måste nog säga, att jag tycker Flow-bindningar är så hemskt mycket bättre och bekvämare än Union.</p><p>P.S. Om Någon vill köpa mina Union Forces, jag ska omedelbart köpa Flow Nxt AT:s.</p><p></p><p>P.P.S.Jag har kört Flow-bindningar med Salomon, 32 ok Nitro skorna, mina kompisar med Northwave och Burton skorna, alla går lika bra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KaitsuH, post: 932651, member: 59050"] Flow-bindningar är jättebra! Jag har använt dom sedan 1999, första modellen var 11-fr om jag inte minns fel. Här i Freeride människorna skriver mycket god om t.ex. Union bindningar. Jag måste nog säga, att jag tycker Flow-bindningar är så hemskt mycket bättre och bekvämare än Union. P.S. Om Någon vill köpa mina Union Forces, jag ska omedelbart köpa Flow Nxt AT:s. P.P.S.Jag har kört Flow-bindningar med Salomon, 32 ok Nitro skorna, mina kompisar med Northwave och Burton skorna, alla går lika bra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Flowbindningar värdelösa?
Tillbaka
Topp