Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Studsmatta
fly 14 super eller fly 15?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 541117" data-attributes="member: 53337"><p>hm en risk finns de alltid.. men en större matta är bättre lämpad för större och tyngre hoppare skulle jag våga gissa på..</p><p></p><p>men hoppar du själv ska du itne slå igenom.. kanske om några polare studsar dig.. men de borde vara chill tycker jag!</p><p></p><p>fly 14 super är grymmmm annars, så satsa på en sån om du är osäker?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 541117, member: 53337"] hm en risk finns de alltid.. men en större matta är bättre lämpad för större och tyngre hoppare skulle jag våga gissa på.. men hoppar du själv ska du itne slå igenom.. kanske om några polare studsar dig.. men de borde vara chill tycker jag! fly 14 super är grymmmm annars, så satsa på en sån om du är osäker? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Studsmatta
fly 14 super eller fly 15?
Tillbaka
Topp