Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Flyg/frakt USA <--> Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klarar" data-source="post: 465623" data-attributes="member: 45242"><p>vart över i USA ett par gånger, då har man fått ha med sig 2 väskor (32x2kg) + handbagage, och det har inte spelat någon roll hur väskorna har sett ut... dvs en kan vara en snowboardbag... jag var iofs nära att åka fast i tullen på kastrup, då jag trött o "jetlagad" kom ut bagagebandet, dom har tydligen rättigheter att ta betalt right there and now och har man inga pengar blir man utan ny fin bräda och/eller skidor... men om dom frågar om du har köpt ngt så är det bara att stå på sig och säga att man har haft allt med sig dit, som hem... och att man inte fattar danska såklart :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klarar, post: 465623, member: 45242"] vart över i USA ett par gånger, då har man fått ha med sig 2 väskor (32x2kg) + handbagage, och det har inte spelat någon roll hur väskorna har sett ut... dvs en kan vara en snowboardbag... jag var iofs nära att åka fast i tullen på kastrup, då jag trött o "jetlagad" kom ut bagagebandet, dom har tydligen rättigheter att ta betalt right there and now och har man inga pengar blir man utan ny fin bräda och/eller skidor... men om dom frågar om du har köpt ngt så är det bara att stå på sig och säga att man har haft allt med sig dit, som hem... och att man inte fattar danska såklart :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Flyg/frakt USA <--> Sverige
Tillbaka
Topp