Flytta OT-Tråden

Fiberteknologi

Aktiv medlem
Flytta OT-Tråden
Är det ingen mer än jag som tycker att OT-Tråden borde flyttas till Allmänt skidsnack eller något så man kan klicka bort OT-Forumet men fortfarande ha OT-Tråden kvar?
Eller man kanske kan ställa in det ändå?

Senast ändrad:
Flytta OT-Tråden
min logik säger mig att ot-tråden bör vara i ot-forumet, efter som det just är ot-snack som ska pratas i både ot-tråden och ot-forumet. Och ot-prat ska inte pratas i allmänt skidsnack, där ska man prata allmänt skidsnack...

Flytta OT-Tråden
hyllengren sa:
min logik säger mig att ot-tråden bör vara i ot-forumet, efter som det just är ot-snack som ska pratas i både ot-tråden och ot-forumet. Och ot-prat ska inte pratas i allmänt skidsnack, där ska man prata allmänt skidsnack...
jo, men kan man inte fixa så att man vill se Ot Tråden men inte rästen? Det har varit ett snack länge på freeride att det är för oseriöst och helt plötsligt blev allt oseiöst lagligt.

Flytta OT-Tråden
Förstår va du menar, men OT-tråden kan ju inte flyttas. Det är ju liksom den som definerar OT-forumet. Sen ser du ju vilka trådar som ligger där.

Flytta OT-Tråden
mmm det har jag också tänkt på jobbigt med alla ot trådar men jag vill ju kunna se ot tråden så jag kan ju inte ta bort ot forumet

Flytta OT-Tråden
Tror nog den måste ligga kvar i ot-forumet... det är ju en OT-tråd xD
Men även om du klickar ur att inte visa OT-forumet, kan du väl gå in dit och leta upp ot-tråden eller lägga den på snabblänkar så du ändå kan läsa den? Är väl bara att den inte dyker upp på första sidan... Tycker hyllengren formulerade sig bra!

/stolt skapare av officiella ot-tråden

Tillbaka
Topp