Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Flytta till Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="limegreen" data-source="post: 990834"><p>man skall i sammanhanget ha klart för sig att verkligheten är mer nyanserad än den bild som jag alltså tidigare delat med mig av. det slog mig faktiskt under tiden jag skrev mitt tidigare inlägg att det är riktigt det som sägs, att byn skulle må bra av att mer sunt jordnära (som man alltså kallar normala) människor styrde sin kosa dit. för sådana, vilket historien visat, har sakteligen dragit sig därifrån. det är lustigt det där med ordet bitter. en viss typ av människor har en förmåga att slå på stora trumman och skandera bitterhet så fort ev. sanningar kastas mot dem. men det är antagligen som mycket annat vad beträffar våra beteenden, dvs något som kommer hemifrån. själv så är jag en säreget lättsam ung man med nära till skratt, ofta. det talas i sammanhanget om utsugare. här blir jag mycket nyfiken och undrar följaktligen vad herrn syftar på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="limegreen, post: 990834"] man skall i sammanhanget ha klart för sig att verkligheten är mer nyanserad än den bild som jag alltså tidigare delat med mig av. det slog mig faktiskt under tiden jag skrev mitt tidigare inlägg att det är riktigt det som sägs, att byn skulle må bra av att mer sunt jordnära (som man alltså kallar normala) människor styrde sin kosa dit. för sådana, vilket historien visat, har sakteligen dragit sig därifrån. det är lustigt det där med ordet bitter. en viss typ av människor har en förmåga att slå på stora trumman och skandera bitterhet så fort ev. sanningar kastas mot dem. men det är antagligen som mycket annat vad beträffar våra beteenden, dvs något som kommer hemifrån. själv så är jag en säreget lättsam ung man med nära till skratt, ofta. det talas i sammanhanget om utsugare. här blir jag mycket nyfiken och undrar följaktligen vad herrn syftar på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Flytta till Åre
Tillbaka
Topp